.  » αρχική σελίδα

 :: Επιλέξτε θέμα προς προβολή ::



ΕΞΠΡΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΝΥΧΤΙΟΥ νο2


8 - 9 - 2010

ο Τέλης Σαβάλας και τραγουδιστής

Η ζεστή εκφραστική φωνή που έκανε και για τραγούδι 

Σαβάλας-Καρντινάλε χορεύουν ελληνικά

Μιά σκηνή από την χολιγουντιανή ταινία "Απόδραση στην Αθήνα" που γυρίστηκε το 1978 στη Ρόδο σε σκηνοθεσία του δικού μας Γιώργου Κοσμάτου. Πρωταγωνιστούσαν πλην του Σαβάλα και της Καρντινάλε, οι Ρότζερ Μουρ, Ντέιβιντ Νίβεν, Στέφανι Πάουερ και άλλοι διάσημοι ηθοποιοί.

η φωνή του γήτευε...

Ο Τέλης, με την αγέρωχη, επιβλητική εμφάνιση και τη φωνή που γήτευε, ήταν κατα βάθος ένας αισθηματίας καλλιτέχνης που εμπνεόταν από μιά γυναικεία μορφή...

σαν εξπρές πέρασε και ο Τέλης...

Σήμερα έρχεται με το  express ο Τέλης Σαβάλας, γνωστότερος ως "Κότζακ", της τηλεοπτικής σειράς στην οποία υποδυόταν τον ελληνοαμερικανό αστυνομικό διώκτη του εγκλήματος και της παρανομίας. Κείμενα, φωτο και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ λεπτομέρειες για τον φίλο μου τον Αριστοτέλη (έτσι ήθελε να τον λένε οι Έλληνες)

Κάποτε το ποδόσφαιρο...

Το 1956 ο σκηνοθέτης Βασίλης Γεωργιάδης γυρίζει τη πρώτη του ταινία "Άσσοι του γηπέδου" με πρωταγωνιστές τους διεθνείς ποδοσφαιριστές Ανδρέα Μουράτη, Λάκη Πετρόπουλο, Στάθη Μανταλόζη, Κώστα Πούλη και Κώστα Λινοξυλάκη, που ανταποκρίνονται πλήρως στους ρόλους τους. Είναι η εποχή του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου που η αμοιβή ενός παίκτη είναι κάποιο μικροποσό για οδοιπορικά ή ο διορισμός του ως μικρόμιστου σε δημόσια υπηρεσία...

Όλοι κάτι έχουν να πουν...

Δημήτρης Ψαθάς Νίκος Μαστοράκης

14 9 2010

 
 
Ψαθάς
Ο Δ. Ψαθάς δήλωσε "φωνάζει ο κλέφτης"  
 Το εξπρές των 12 έφερε τον Δημήτρη Ψαθά, τον χρονογράφο που έπαιρνε καθημερινά εκατοντάδες γράμματα διαμαρτυρίας και καταγγελιών και μπορεί να χαρακτηριστεί ως προάγγελος των μπλόγκερ που κατακλύζονται από αναρτήσεις και σχόλια ...

 Χρησιμοποιόντας τίτλους των θεατρικών έργων του, δήλωσε στους δημοσιογράφους:

- Ο λαός δεν "Είναι ένας βλάκας και μισός» για να καταλάβει ότι «Ζητείται ψεύτης»ως πρωθυπουργός, με οικονομικό επιτελείο που τα μέλη του να είναι "Μικροί φαρισαίοι"... Όσο για τη κάθε "Μαντάμ Σουσού" να την κάνει υφυπουργίνα και η κάθε "Χαρτοπαίχτρα" να βρίσκει σε όλες τις πόλεις της χώρας καζίνα ... Και εν τέλει«Ξύπνα Βασίλη»Λογοθετίδη και συ Αργυρόπουλε"Στραβόξυλο" και πλακώστε τους όλους, που παριστάνουν πως είναι «Φον Δημητράκης», Στις φάπες και στις κλωτσιές ...

- Και για τους κλέφτες του δημοσίου χρήματος, τί έχετε να πείτε?

- Οτι "Φωνάζει ο κλέφτης" σαν "Αχόρταγος" γιατί παραμένει ατιμώρητος ...

  mast.nik.Νίκος Μαστοράκης
ο ψυχρός δόκτωρ Φρανκεστάιν της ελληνικής τηλεόρασης

Οι περισσότεροι που τον βλέπουν στη  τηλεόραση δεν καταλαβαίνουν τα  τεχνάσματα  που χρησιμοποιεί ο χείμαρρος  του  μικροφώνου. Εκμεταλλεύεται  το  κάθε  τι  που  του  προσφέρει  η  τεχνολογία  σε  συνδυασμό   με  την  στιγμιαία   έμπνευσή  του.  Κάποιοι  τον  θυμούνται  ως σεφ της τηλεόρασης  και άλλοι,  χειρούργο που «ξεκοιλιάζει» το μέσον που τον έκανε διάσημο στην Ελλάδα. Αυτός είναι ο Νίκος Μαστοράκης, Κατα μερικούς παλιούς ο Έλληνας Όρσον Ουέλες, κατά άλλους παρατηρητικούς ο αυτοματοποιημένος χωρίς αισθήματα δόκτωρ Φρανκεστάιν ... Όποιο είδος δημοσιογραφίας κι  αν μεταχειρίστηκε αυτός ο σίφουνας, το έκανε με δεξιοτεχνία, τόλμη, θράσος, αυθάδεια και έπαρση, κυρίως στη μικρή οθόνη, ως μονόφθαλμος εν μέσω τυφλών ... Γιατί όταν στα μέσα της δεκαετίας του 1960 ξεκίνησε το γυαλί στην Ελλάδα, αυτός βρέθηκε να έχει μελετήσει καλά εκπομπές στην Αμερική ... Ο  Μάνος  Χατζιδάκις έλεγε,  ο ταλαντούχος αντιγράφει  καλύτερα  από  το  πρωτότυπο ( ο ατάλαντος  προσπαθεί  να  μιμηθεί ) και  ο Μαστοράκης με πιασάρικες ιδέες, σωστά ελληνικά και καλό γραφτό, παράτησε την έντυπη δημοσιογραφία και εισέβαλε στην ηλεκτρονική όπου τα έκανε γυαλιά καρφιά, με εκπομπές ψυχαγωγικές και δημοσιογραφικές που όλες έφεραν το  αμέρικαν  στάιλ... Ακόμη και το χιούμορ του έντελώς αμερικάνικο και πως να το δεχτούν οι εξοικειωμένοι με Οικονομίδη, Ψαθά, Τσιφόρο, Σακελλάριο ... Το δέχτηκαν όμως  οι  νέοι,  με τη βραχνή κραυγή του  μπίγκοοοοοο ! Που σήμαινε κάτι ανάλογο με το γκοοοοοολ ...

Ο Μαστοράκης μπορεί να μεσουράνησε την εποχή της χούντας και συμπλήρωσε με τον  Νίκο Φώσκολο και  τον  Φρέντι Γερμανό  την  τριπλέτα  των  νικητών  στο βάθρο  της  μικρής  οθόνης, αλλά δεν  ήταν  με  την  χούντα,  όπως πληθώρα καλλιτεχνών που προσδέθηκαν  στο άρμα της και μετά παρίσταναν τους αντιστασιακούς ... Ο Μαστοράκης υπήρξε το πιό απολιτικό άτομο του χώρου των ΜΜΕ, που το μόνο που το ενδιέφερε ήταν η δική του προβολή, Διακινδυνεύοντας ακόμη και με τη περιβόητη συνέντευξή του με παιδιά του Πολυτεχνείου για χάρη  μιάς δημοσιογραφικής επιτυχίας που "πιτσίλισε" τη καριέρα του ... Η ιστορία (που όπως πάμε επέρχεται το τέλος της) θα τον κατατάξει ως ένα ταλαντούχο πανέξυπνο ρεπόρτερ, αδίστακτο παραγωγό και αυθάδη παρουσιαστή, που έβλεπε τους πάντες όπως ο γύπας τα ποντικάκια ...

προστέθηκε στις: Πέμπτη 11.08.2011

 
 

:: αρχική :: προφίλ :: επικοινωνία :: εικόνες

© Δημήτρης Λιμπερόπουλος :: ...Webmaster